SkiFever.pl

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
SkiFever Sprzęt narciarski O nartach Völkl V-Werks CODE i RTM

Völkl V-Werks CODE i RTM

Ocena użytkowników: / 5
SłabyŚwietny 

VÖLKL V-WERKS

V-WERKS reprezentuje nową jakość:  ekstremalnie zwrotne a przede wszystkim niewiarygodnie lekkie.  Völkl wprowadził dwa nowe topowe modele nart z serii CODE oraz RTM z najwyższej klasy udogodnieniami skupionymi na jeszcze większej wydajności.

Dla narciarzy, dla których najlepsze rozwiązania są wciąż niewystarczające! Węgiel, Aramid, Titanal – W serii V-WERKS , tak jak w sportach motorowych, każdy gram ma znaczenie. Ultra lekka konstrukcja to klucz do większej zwrotności podczas jazdy na nartach. Chroniona patentem technologia Völkl METAL-TEX HYBRID łączy nowoczesne materiały metalowe i kompozyty. Modele nart, które powstają w tej technologii są znacząco lżejsze, sztywniejsze, cieńsze a jednocześnie bardziej odporne na drgania, szybciej reagujące i bardziej wszechstronne niż produkowane w technologii stosowanej wcześniej.

Völkl V-WERKSWkładki z włókna węglowego w modelach V-WERKS są najbardziej efektywne z dotychczas stosowanych.Podwyższona sztywność umożliwia brzegom bezpośredni kontakt ze śniegiem i mocne trzymanie. Aramid jest stosowany na noskach i piętkach nart, aby zapewnić pożądany poziom absorbcji w najbardziej narażonych częściach nart. Włóknista struktura materiału oraz szeroka strefa nosków i piętek poprawiają stabilność podczas skrętów, zapewniając precyzyjne trzymanie.

 

Völkl Full Sensor Woodcore xtraLIGHTNowa konstrukcja drewnianego rdzenia Full Sensor Woodcore xtraLIGHT stosowana w modelach V-WERKS jest kluczowa dla obniżenia wagi. System wiązań Marker również opiera się na zasadach V-WeRKS: zoptymalizowana waga i kompleksowe techniki produkcyjne podnoszą stabilność przez redukcję ilości wymaganych materiałów. Narty V-WERKS CODE długości 171 cm ważą około 5,3 kg, podczas gdy para nart V-WERKS RTM długości 176 cm osiągają niewiele większą wagę, która wynosi 5,7 kg. To zauważalna, korzystna zmiana wagi w porównaniu do podstawowych wersji. Nawet w obszarach, wktórych CODE oraz RTM osiągają niezrównane wyniki, edycja V-WERKS przenosi je na wyższy poziom, poprzez obniżenie wagi i podniesienie poziomu wydajnościstają się perfekcyjne!

V-WERKS Light Weight Technologie

  

SIŁA WYDAJNOŚCI

Udział w rajdach samochodowych stawia przed silnikiem oraz zawieszeniem samochodu najwyższe wymagania. Pomiędzy jednym a drugim zakrętem mechanika pojazdu musi sprostać różnorodnym sytuacjom. Maszyny muszą przeć do przodu bez względu na warunki, po suchym i szorstkim asfalcie, przez dziury, kałuże albo żwir. Aby osiągnąć najlepsze wyniki nie można iść na skróty, mechanika musi być optymalnie dostrojona. To właśnie stanowiło inspirację dla serii nart Völkl V-WERKS: bez ograniczeń projektowych czy materiałowych, nie zważając na stopień trudności czy koszty, w dążeniu do poprawy wydajności.

LEKKOŚĆ

Redukcja wagi pozwala zaoszczędzić energię i poprawić przyspieszenie. Modele V-WERKS  CODE oraz V-WERKS   RTM są lżejsze niemal o 1 kg od ich standardowych odpowiedników – zbudowane ze szczególnym naciskiem na lekką wagę.

WYDAJNOŚĆ

W sportach motorowych, włókna węglowe stosowane są dla osiągnięcia efektu największej możliwej sztywności skrętnej i maksymalnego przesyłu mocy.  Z tego samego powodu stosowane są przy projektach nart V-WERKS:  włókna węglowe nie tylko dobrze wyglądają, ale również zapewniają niewiarygodny poziom aktywności i wydajności na śniegu.

PRZESYŁ MOCY

Opony pojazdu przekazują skoncentrowaną moc z silnika na jezdnię. W modelach V-WERKS tą rolę spełnia system wiązań MoTIon, zaprojektowany w idealnej harmonii z konstrukcją nart. Połączenie włókien węglowych, Aramiduand Titanalu przenosi każdą jednostkę energii narciarza na śnieg, bez względu na promień skrętu.

Modele nart na sezon 2012/2013

Völkl V-Werks RTM

 Völkl V-Werks RTM

Völkl V-Werks Code

Völkl V-Werks Code

Źródło: http://www.voelkl.com/

 

 
Opublikowano: 12 Gru 2013 20:37 przez Stefan-Ski #10750
Stefan-Ski's Avatar
No tak to już jest z tą stolicą .
Wydaje im się że wiedzą więcej niż inni .
A tak na prawdę przyjeżdżają np. na szkolenia nie przygotowani .
Pamiętam z czasów kiedy ktoś przyjeżdżał z W/wki i wiedział mniej niż my z materiałów do szkolenia .

Komentarze  

 
+2 # niecałkiem takpawe u 2012-12-02 09:09
Maleńka uwaga: Nie wszystkie skręty i nie zawsze wykonujemy "tylko na zewnętrznej części dolnej narty" jak napisał autor pierwszego komentarza. Zamiana lewej na prawą? Można i tak. Ale tylko z nartami używanymi od ich nowości i nawet nie po to, by oszczędzać krawędzie, tylko żeby narty równomiernie "ujeździć". Zawsze trochę inaczej pracujemy lewą a inaczej prawą stroną i inne przykładamy siły do narty lewej i prawej nawet jeśli chcielibyśmy by było inaczej. Zamiana nart lewej na prawą i na odwrót może w efekcie i po pewnym czasie dać bardziej równomierne zużycie nart pod względem dynamicznym. Natomiast co do ostrych krawędzi, to jeśli takiej zamiany nart dokonujemy okazjonalnie, z rzadka i tylko przed oblodzonym stokiem, może nas spotkać przykra niespodzianka w postaci zupełnie inaczej reagujących niż zwykle nart i to akurat na wymagającym stoku. Tak że nie polecam takiej doraźnej zamiany. Pozdrawiam Pawe u (Do 2 miesięcy rocznie na stoku, 51 sezonów doświadczenia na wszystkich rodzajach nart i wiązań jakie dotychczas wyprodukowano).
 
 
+1 # niecałkiem takpawe u 2012-12-02 09:15
Korekta: Oczywiście pomyliłem się/Sorki! Pan komentujący przede mna napisał "tylko na wewnętrznej części dolnej narty." W mej wypowiedzi powinno więc być: "Nie wszystkie skręty i nie zawsze wykonujemy tylko na wewnętrznej części dolnej narty". Tylko tyle. Raz jeszcze przepraszam za pomyłkę. Pawe u.
 

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Sprzęt narciarski



SKI szkoła

Reklama

Sonda

Gdzie najczęściej jeździcie na nartach w Polsce
 

SkiFever Google+

Facebook

SKI Kontakt

Jesteś na stoku wydarzyło się coś ciekawego poinformuj innych narciarzy o panujących warunkach na stoku.

Prześlij zdjęcia Napisz klika słówNapisz jakie panują warunki

Zostań naszym Reporterem napisz jaka jest pogoda, warunki na stoku, zrób zdjęcia i wyślij swój materiał na:

reporter@skifever.pl

T-Mobile: 664 128 339

Opłata za MMS i SMS wg stawek operatora.