SkiFever.pl

• Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Witamy, Gościu
Username: Password: Zapamiętaj mnie
Słowa kluczowe
  • Strona:
  • 1

TEMAT: jakie narty dla początkującej

jakie narty dla początkującej 23 Lut 2013 22:27 #9185

• kowalska
  • ( Użytkownik )
  • kowalska 's Avatar
  • Ski Level: 1
Witam,

Proszę o poradę w doborze nart jestem początkująca narciarka , parę zjazdów mam za sobą .
Zastanawiam się nad modelami :
- K2 nine one luv
- atomic affinity air

Mam 164 cm wzrostu waga 52 kg , but 24,5 cm

jak sądzicie ??? czy może zupełnie coś innego ???
Narty mają mi służyć do rekreacyjnej jazdy - 3 ,4 razy w roku do podszkolenia techniki
Z góry dziękuję za pomoc.
Aby napisać posta prosimy o założenie konta lub zalogowanie się.

jakie narty dla początkującej 24 Lut 2013 14:39 #9193

• decentski
  • ( Admin )
  • decentski's Avatar
  • Moderator
  • Ski or not to ski :)
  • Otrzymane podziękowania:
    2604
Może zacznij kompletowanie sprzętu od dobrze dopasowanych butów jeżeli takowych nie masz, a wypożyczalniach pamiętam by prosić o narty katalogowe inaczej mogą Ci wcisnąć jakiś chłam z przed kilku sezonów.

narty które sobie wybrałaś to różne narty choć z tej samej serii All Mountain, Atomic jest z Rockerem a K2 One Luv Ski ostatni raz były produkowane chyba na sezon 2008/2009 i tu musiała byś kupić używkę i to narty z tradycyjnym camberem więc i odczucia z jazdy będą inne przy takich samych długościach.

Możesz napisać dlaczego te modele ????

Pozdrawiam
www.skifever.pl/forum

Zostań naszym Reporterem napisz jaka jest pogoda, warunki na stoku, zrób zdjęcia i wyślij swój materiał na:
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
T-Mobile: +48 664 128 339

Warunki na stokach
Filmy narciarskie
Sprzęt narciarski
Roooooobiiiieeeee startupy, prosto z kanapy
Internety robie imponuje Tobie, internet robię